Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се демонтира и как се почиства интеркелер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как се демонтира и как се почиства интеркелер

    Някой правил ли е това нещо на Алфа 156 1,9 ЖТД?
    Last edited by krasy k; d.m.y г., 16:55.
    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
    Avensis 2011 -2.0 D-4D

  • #2
    Знам че все някой го е правил , но сигурно ви е писнало от тъпи въпроси...
    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
    Avensis 2011 -2.0 D-4D

    Comment


    • #3
      Разбрах че се измива с коресилин или препарат за измиване на двигател но нищо няма за това как се сваля.
      Сваля ли се бронята или може и без тази манипулация?
      Last edited by krasy k; d.m.y г., 08:40.
      Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
      Avensis 2011 -2.0 D-4D

      Comment


      • #4
        Е немога да се съглася че от толкова хора погледнали тази тема никой няма представа как се сваля интеркулер.
        Хайде казвайте каква е процедурата че идват почивни дни и мисля да го чистя...
        Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
        Avensis 2011 -2.0 D-4D

        Comment


        • #5
          Ми как... отиваш на подемник, откачаш го и го миеш. Ако видиш, че на подемник не става сваляш бронята. Що питаш па ти такива въпроси тука? Обличай работните дрехи и разглабяй.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Ми как... отиваш на подемник, откачаш го и го миеш. Ако видиш, че на подемник не става сваляш бронята. Що питаш па ти такива въпроси тука? Обличай работните дрехи и разглабяй.
            Ти да не си прекалил с хапчетата?
            Какъв подемник ? Защо да я вдигам? Това е малкото "радиаторче" зад левия фар и би трябвало да се сваля от горната страна или след махане на кората да се спусне надолу.
            А " па задавам такива въпроси " защото не е необходимо всеки да "открива топлата вода ".Сигурен съм че някои го правят "със затворени очи " и не е проблем да кажат как най-лесно става това а не да си обезкостяваме колита до голо шаси.
            До колкото съм запознат една от целите на форума е да си помагаме с каквото можем.


            И моля модераторите да ми оправят техническата грешка в заглавието - интеркЕлер.Благодаря!
            Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
            Avensis 2011 -2.0 D-4D

            Comment


            • #7
              отгоре не става
              трябва да вдигнеш колата,освобождаваш маркучите и излиза отдолу с малко зор и въртене
              по-добре го почисти с корисилин премесен със съвсем малко вода
              Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
              Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
              Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
              Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
              Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

              Comment


              • #8
                Аз го гледах и видях че горе се държи на два болта но сигурно не са само те. Има ли добър достъп след сваляне на кората? А с тия шибани скоби /без винт/ дето са ги наслагали ще ми скъсат нервите. Но трябва аз да си свърша тази работа защото в нито един сервиз няма да се захванат да мият тръби и интеркулер. Абе голяма мизерия и голямо цапане ще падне само да мога да го сваля....
                Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                Avensis 2011 -2.0 D-4D

                Comment


                • #9
                  Съжалявам колега, че не ти казах по-лесен начин, който аз не виждам. Кората се сваля от долу. Кулера също.

                  Може и на канал. Може и на крик да я двигнеш и да легнеш под колата.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Съжалявам колега, че не ти казах по-лесен начин, който аз не виждам. Кората се сваля от долу. Кулера също.

                    Може и на канал. Може и на крик да я двигнеш и да легнеш под колата.
                    Стори ми се че се подиграваш и затова се "озъбих" за което се извинявам .Така звучиш по-добре.
                    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                    Avensis 2011 -2.0 D-4D

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от krasy k Покажи съобщение
                      Стори ми се че се подиграваш и затова се "озъбих" за което се извинявам .Така звучиш по-добре.
                      Да се подигравам? НИКОГА!!!
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Хубаво си решил да направиш тази операция. Но аз без да съм го правил и да претендирам, че съм прав, защо да го сваляш? Разкачаш 2-та маркуча, пръзкаш от горе с обезмаслител обилно, изчакваш да накисне малко, после промиваш с вода, ако е нобходимо повтаряш. Накрая може и да го продухаш с компресор отгоре и отдоло.
                        А пък ако го сваляш, нащракай снимки и ги качи в темата. Успех.
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment


                        • #13
                          Ползата от свалянето е голяма Трябва си добро накисване, за да се разтвори насъбралата се тиня
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #14
                            И без вода в кулера ... ползвай ако не обезмаслител то тогава бензин.. защо бензин ли ? защото се изпарява бързо
                            Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                              ..... Трябва си добро накисване, за да се разтвори насъбралата се тиня
                              Ясно е че ще го свалям,но ми трябва последователността за демонтажа за да не губя време/почти нямам такова/ и да не се увличам в демонтаж на излишни детайли.

                              А колко време и с какво да го кисна.С бензин или коресилин ще го измия , но за накисване мисля че няма да стане /ще се изпари/

                              Обещавам да снимам последователно цялата процедура!
                              Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                              Avensis 2011 -2.0 D-4D

                              Comment

                              Working...
                              X